No internet :(

13 oktober 2015 - Fish Creek, Australië

En weer eeen heeeele goedemorgen/avond jongens!! Welkom bij het 8 uur nieuws aka Loes' reisverhaaltje! Even om jullie het alvast te melden ; ik heb GEEN internet de komende week want blijkbaar moet ik hem prepaid opladen (even huilen in een hoekje). Ik baal wel serieus trouwens. Ik ben vandaag weer in Fish Creek (en nu even bij de bieb) en de komende week ook nog. Hopelijk gaan we iets actiefs doen want ik zit vooooooollll met energie (: Vanavond bellen met de andere au pair familie en hopelijk kiezen ze mij (((: Je kunt me btw wel gewoon bellen, of eigenlijk ik jullie dus als je het graag wilt moet je even een sms'je sturen (ja dat is pittig duur maar ik kan ''gratis'' bellen vanuit B & J huistelefoon dus dat scheelt jullie weer een hoop geld) Maar afijn, eergisteren weer opgepast op de kleine opdondertjes van Paul en Lauren en ze zijn echt heel schattig. Ze waren heel blij met hun nagellak haha (ze zijn 3 jaar oud). En vonden het water helemaal geweldig (het was toen nog lekker weer.......) Ik ben een beetje inspiratieloos dus dit was het weer (met inspiratieloos bedoel ik ook dat mijn tijd op de pc van de bieb is afgelopen) Spreek jullie volgende week weer want de komende dagen ben ik niet te vinden onder deze steen! Btw, t is bij jullie 2 graden zag ik ('s ochtends dan eh) en dat verzachtte een beetje mijn leed (sorry gheheheh)

Adiossss amigos! (: