AAAAAAH

13 oktober 2015

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHH!!!! IK HEB EEN BAANTJE AAAAAAH IK BEN BIJNA NIET TYPEN VAN HET ENTHOUSIASME (mn spieren doen serieus pijn van het wnthousiasme want ze willen helemaal niet zo verkrampen zitten!!!!) *doet even eeen heeeeeel groot vreugde dansje!!!!!!!!!!!!* OMG WIE GAAT ER NAAR DARWIN????? WIE HEEFT HIER EEN AU PAIR BAANTJE???? IK IK IK IK IK! IK GA WEER VLIEGEN AHYEAH AHYEAH AHYEAH AHYEAH WIE HEEFT HIER EEN BAANTJE AHYEAH!!!! Aaaaaaah!!!!!! Kom maar door met die moneys!!!! Helaas wel 200 dollar per week maar kan extra schoonmaakwerk doen, ahyeah!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH!!!! Zo fk leuk dat. Ik probeer rustig adem te halen hahahaha oke dit was het weer AAAAAAAAAAAAAhhh

1. Albert:
    Hahahahahahaha!
  2. Olga:
    Geweldig nieuws Loes!!! Wat leuk; GEFELICITEERD
  3. Bert:
    13 oktober 2015
    Ha die Loes: super goed zeg! Wat voor gezin is het dan precies? Zijn het kleine of al grotere kinderen en hoeveel?! Enfin: tell me more!
  4. Gerard Termeulen:
    Loes
    Gefeliciteerd!!
    Wanneer ga je beginnen?
    En voor hoelang?
    Maar geweldig nieuws en ontzettend dapper om effe naar de andere kant van het land te vliegen
    Nog een keer opnieuw beginnen!
    Knap hoor!
  5. Margaret:
    13 oktober 2015
    Wow Loes, wat ontzettend leuk voor je!
  6. Loes:
    14 oktober 2015
    Jongens! Er is werkelijk geen leukere manier van wakker worden!!!! Hartstikke leuk die reacties
    - Mam ; Dankjewel Mam!!
    - Bert ; Het is een gezin met
  7. Loes:
    14 oktober 2015
    Oeps die verzond al zonder dat ik dat wilde!
    Maar Bert & Pap ; het is een gezin van 5 kinderen wat best veel is maar ik hoef maar op te passen op 2 kinderen (een tweeling van bijna 2 jaar oud) (: Het is een gezin in Darwin maar de andere 3 kinderen zijn er om de week dus die gaan dan weer terug naar hun echte moeder/vader (daar heb ik nog niet om gevraagd). Ik heb ook de au pair gesproken & waarschijnlijk mag ik extra schoonmaakklusjes doen dus dat is er fijn! (de au pair die er nu is die doet dat en ik mag het van dr overnemen) ik zal er wss werken van 7 november tot 14 februari! Daarna ga ik (eindelijk) echt reizen (: dus 3 maanden! Dankjulliewel (ook Margaret) Hartstikke leuk die reacties!!
  8. Corrie Termeulen:
    14 oktober 2015
    gefeliciteerd! we hopen dat je een leuke tijd tegemoet gaat!