Hoe oud zou Anne Frank nu zijn als ze 80 jaar geleden is geboren" en andere domme acties

22 november 2015 - Bali, Indonesië

Wie is hier blond? Wie is hier blond? Wieeeeeee is hier blond? IK IK IK
Haha dit is echt een grap. Ik heb dus twee keer dezelfde vlucht geboekt - ik dacht dat ik niet had betaald want had nooit een bevestiging gehad, bleek wel zo te zijn ...
Hahaha serieus .... Ik had natuurlijk ook geen geld op mijn mobiel zodat ik de vluchtmaatschappij kon bellen.
Gelukkig zijn er nog andere mensen op het vliegveld waar ik het aan kan vragen, en toen kwam mijn vermoeiende sukkelige accent toch nog van pas! Ik vroeg - hoe toevallig, was het toeval of was het het lot - het aan twee Nederlanders - eerst in het Engels - of ik hun mobiel mocht gebruiken. Waarop zij vroegen of ik Nederlands was ... naja misschien geen zelfvertrouwenboost voor mijn prenounciation - don't hate voor spellingsfout(en), maar het bezorgde me wel hulp voor dit probleem.
Natuurlijk heb je altijd dom dommer domst want een aantal uur later keek ik niet naar het vertrekbord maar naar het aankomstbord - ookal moet ik mezelf wel een beetje creditz gunnen, want mijn vluchtnummer was QZ541 en die van de aankomst van Bali was QZ540. Dus ik opeens haasten naar de gate, maar ik was nog op tijd!
Trouwens superleuk ik had een berichtje geplaatst op facebook met zoiets van ; wie heeft er zin om een drankje te doen in Bali? in de "Dutchies in Australia" pagina en dacht eigenlijk dat er niemand zou reageren - net zoals de vorige keer toen ik hetzelfde deed toen ik Darwin was. Maar zowaar ; er kwamen reacties! En hoe! Een stuk of zes Nederlanders hebben gereageerd die allemaal zin hebben om een drankje te doen en ze zijn al aan het speculeren over welke muziek - André Hazes wordt natuurlijk niet overgeslagen - leuk leuk leuk!!!
Ik vind het wel raar om weg te gaan ... Rachel & Richard niet meer zien! Rachel (de moeder van het gezin) was echt een schat! Ik mag ze bellen wanneer ik problemen heb of wanneer ik weer in Darwin ben, hoe lief!
Maar nu ; BALI!!!! Ik ben een beetje zenuwachtig want ik kom 's avonds aan en naja je weet niet wat daar normaal is. Ik heb trouwens wel een luxe want ik heb 3 (!!!) stoelen voor mezelf - dat heb je ook als je voor 2 stoelen betaald ha ha hoe ironisch ..
Aangezien ik vond dat ik nog niet blond genoeg was vandaag, was ik ook vergeten om m'n hostel te vertellen dat ze me op moesten halen! Ja vandaag verdien ik ZEKER de DOM DOMMER DOMST EDITIE. Weer even m'n blonde haren - nu ze toch zo goed bezig zijn - gewappert en kon ik iemands mobiel lenen om het hostel mee te bellen.
Maar we zijn er!!! (((((: