Warm

22 november 2015 - Bali, Indonesië

Oke jongens aangekomen in Bali!!! Het hostel is nogal krakkemikkig maar wat verwacht je voor 3 euro de nacht? En tering wat is het hier warm, ik overdrijf niet eens want de luchtvochtigheid is hier 99%!!!!!!!!! Gezellig gepraat met de taxi-man en nu doen ze allemaal drankspelletjes beneden (heb ook even meegedaan en ze gaan allemaal uit in Kuta maar ik sla even over want ben kapot van de vlucht en ik wil even om me heen kijken) (: Maar even serieus, een luchtvochtigheid van 99%! Ik zit nu op de grond met airco en alsnog zweet ik als een otter! Bali is trouwens wel echt mooi!

1. Margaret:
    22 november 2015
    Wat een avonturen Loes! Heel leuk dat je ons zo op de hoogte houdt. Hier is het niet zo warm. Wij hardlopen (Martijn) en fietsen (ik) gewoon maar 20 km in de regen, met wel een paar zonnestralen tussendoor.
  2. Albert:
    23 november 2015
    3 euro per nacht is wel heel goedkoop.
    Had je niet liever een hotel zonder kakkerlakken voor 4 euro per nacht?
  3. Loes:
    25 november 2015
    Haha Margaret ik zou graag met jullie willen ruilen af en toe, gewoon voor een dagje om een beetje af te koelen haha (;
  4. Loes:
    25 november 2015
    Hahaha Albert! Neee dit was echt de supergoedkoopste, hierna wordt het een stuk duurder & het hostel nog wel te doen (;