Just another day at the office

15 oktober 2015 - Fish Creek, Australië

Ik kan doen alsof het altijd hier een feestje is, maar dat is het af en toe ook niet. Zoals vandaag. Vandaag deden we precies niks, helemaal noppes niks nada. In Melbourne had dat geen probleem geweest want dan loop ik naar de bieb of pak zelf de metro richting het centrum van de stad om wat te beleven, maar in Fish Creek, hier midden in het platteland en de bergjes, is het werkelijk een isolement om een hele dag niks te doen. Vooral omdat ik zuinig moet zijn met mijn internet (wat ik , als badass , niet echt doe) want anders heb ik die andere dagen niks om door afgeleid te worden. Je komt jezelf wel vaak tegen op een dag zoals deze (het rijmt nog ook) wat dan misschien een verrijking mag zijn. Maar nee, vandaag had ik misschien liever overgeslagen. Ik heb wel de was opgehangen dus een schouderklopje verdien ik wel, maar dat is dan ook alles. Ja gezeten, ik heb uren lang gezeten op mijn luie reet. Een boek gelezen. Dit ga ik de komende tijd zeker vermijden. Het voordeel is wel dat ik jullie nu kan vertellen wat ik vergeten ben te vertellen ; (misschien heb ik het al verteld trouwens ... ik denk dat ik niet alleen mn sportschoenen maar ook mn geheugen heb achtergelaten in het koude Nederland) maar ik heb Lizzy ontmoet (Elizabeth), zus van Jack. Ze is niet zo gezond meer maar nog wel gewoon goed bij geest. Een slideshow gezien van allemaal foto's van familie, wel verre. Sommige foto's van mijn oma (aan mijn moeders kant) en ik mag dan ook trots zeggen dat ze de knapste was uit de familie At least, dat is wat zij zeggen I don't know. Ook ben ik vergeten te zeggen (wat ik namelijk wel van plan was) ; ik heb een ING bord gezien hier in Melbourne ! Dus Theo ; ik heb even lopen uitsloven dat jij daar werkt ;-). Voor de rest niet zoveel spannends. Morgen ontmoet ik een zus van mijn oma, Tonnie heet ze. Ik slaap hier elke dag vet lang uit maar moet nu voor de tweede keer mijn wekker zetten. Mis jullie en nog een chille dag gewenst op de uni/school/werk of een dagje chillen thuis!

1. Roos:
    15 oktober 2015
    Ah komt goed Loes ! Deze dagen horen er misschien ook een beetje bij? Denk dan maar even aan de suuuuuper leuke dingen wat je allemaal nog gaat doen!

Dikke dikke kus
  2. Margaret:
    16 oktober 2015
    Ineens is de vaart uit de trein lijkt het. Wordt vast weer snel beter. Wat zijn je plannen voor de komende week? Kun je op iets verheugen, behalve dat je natuurlijk over minder dan 3 weken naar DARWIN gaat :) ? Dikke knuffel! Margaret
  3. Loes:
    19 oktober 2015
    @ Roos ; Jaaa komt het ook! Jaaa klopt, die horen er ook bij. Haha ga ik doen! (: Dankje <3 Dikke knuffel (:
    @ Margaret ; Jaa denk het ook (: Mensen ontmoeten die ik al eerder had ontmoet en de zoon van Jack & Brenda ontmoeten en zijn kinderen wat erg leuk is (denk ik) (: Hahah ja dat is ook aardig spannend en exciting! (((: Dikke kus!